Tisdag

Ärade läsare!
Idag hade jag tänkt bjuda er på lite skvaller från stan och en analys av sex-sms... men jag är för arg för det!
Varför händer samma sak varje år i den här jävla stan!? Oj, snöar det i Sverige? Igen? som alla andra HUNDRA FEMTIO jävla år!?
Varför är vi inte beredda på det här? Hemma hos mig började det plogas klockan 17 på eftermiddagen...KLOCKAN 17! Efter att varit ute senare under kvällen så är det ju självklart att jag faller på röven. Jaha, det sandades inte efter. ÄSCH varför är det nödvändigt? Nötter!
Och efter att nu glidit runt som en jävla vante i bilen på våra vägar blir jag bara så trött på det här jävla landet.
Ta tummarna ur röven någon jävla gång!
(måste jag ens gå in på faktumet att min samfällighet betalade 300 000:- för snöröjningen förra säsongen? Nej trodde inte det heller...)
Hoppas att jag känner mig bättre imorn, då blir det superduper-onsdag !

Kommentarer
Postat av: Linn

Du glömde att det är pandoras..

2009-12-15 @ 22:11:30
URL: http://alltandingenting.blogg.se/
Postat av: Tomas



Oj, ja självklart är det Pandoras! förlåt Linn

2009-12-15 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0