Söndag

Imorgon är den första måndagen jag är ledig på 5 månader. Woho! eller? Kändes inte lika skönt som jag trodde.
Julen närmar sig... har alla julklappar köpts? Jag ligger en bit eter faktiskt.
Jag ligger lite efter med bloggen också, det har sina anledningar och jag återkommer med dessa senare under veckan.
Framtida projekt här i bloggen är på väg. Blandannat kan ni se fram emot min egen "hissa/dissa 2009-lista" , min skildring av olika serviceyrken samt en hel del små berättelser ur mitt liv.

Kommentarer
Postat av: En okänd vän

Äntligen din sega sak, hur mycket ska man behöva tjata, men äntligen kom nästa inlägg i bloggen. Jag förstår att du ligger efter med julklappar som du jobbar, men till mig behöver det inte vara något speciellt, nöjer mig med något simpelt ;)



Ska för övrigt bli kul och se vad du tycker om restaurang yrket om jag gjort ett bra eller kasst val här i livet. Sedan hissa/dissa listan ska bli intressant i olika synvinklar. Så det ska bli intressant att följa bloggen om du bara blir mer aktiv din lata jävel ;)



// En okänd vän som jag tror du vet vem det är.

2009-12-21 @ 17:41:45
Postat av: Marcus

Stefan?

2009-12-22 @ 14:49:29
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0