Onsdag

Sett på stan...

Såg för någon dag sedan en gammal klasskamrat född år 1989 på bussen till stan en morgon. Med sig hade han en betydligt yngre dam. Inget konstigt med det, tills dem började hångla.
Jaha, då var det onsdag, dagen då jag ska titta lite närmare på saker "under mattan". Igår fick jag ett anonymt sex-sms. Bara det förtjänar ett inlägg. Trots uppståndelsen så är det inte det jag tänker mest på, jag undar helt enkelt, vad fan är grejen med sånt där?

Så som jag ser det är alla typer av sex, som inte är SEX, helt onödiga. Med det innefattas exempelvis telefonsex, camsex och allt vad det nu finns. Jag menar, vad är meningen med att skapa upphetsningen om det sedan inte ska bli något mer?
Skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0