Jag anar bloggkrig..."

Redan efter några dagars aktivitet bubblar det upp känslor angående bloggen, härligt!
Jag anar en start på ett bloggbråk mellan mig och en blondin vid namn Linn. (du hittar henne på http://alltandingenting.blogg.se).
Jag kommenterade ett av hennes bleka inlägg om vad hon tycker om programmet Ullared i kanal 5.
"Ullared är simpel underhållning för ett simpelt folk" en ganska harmlös kommentar.
Då kommer bomben: "Precis som ensam mamma söker och alla de där skit programmen Tomas ser på" Bring it, Linn...
Och förresten...
"Annars, har jag inga kommentarer.
Förutom att Bridget Jones dagbok går på femman just nu och är nog en av världens sämsta filmer.
Det enda hon tjatar om är att hon ska gå ner i vikt, sluta träffa dåliga killar, sluta röka och så vidare.. Hon lyckas ju...
"
- Lite som dig då alltså, Linn...

Kommentarer
Postat av: Marcus

YES!!! DRAMATIK!!

2009-12-17 @ 12:58:48
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0